Ulubieniec od Artistry

Mój wpis zainspirowany został brakiem informacji w sieci na temat nawilżającego podkładu Artistry…więc postanowiłam dodać krótką recenzję na temat tego oto cudu wśród kosmetyków.

DSC_0332.JPG
Nawilżający podkład Artistry

Artistry to marka kosmetyków współpracująca z firmą Amway. Kosmetyki te są niewiarygodnie wysokiej jakości za naprawdę przystępną cenę. Używałam wielu podkladów w swojej make-upowej „karierze”, jednak ten podkład bije na twarz wszystkie inne z podobnej półki cenowej.

Zacznę może od efektu jaki chciałam uzyskać robiąc makijaż. Przede wszystkim zależało mi na LEKKOŚĆI, którą będę czuła na twarzy po aplikacji podkladu. I tu mega pokłon – podkładu nie czuć na twarzy, nie zapycha porów, czuję jakby skóra w niego „ubrana” oddychała – to niewątpliwie jedna z najważniejszych zalet tego kosmetyku.

Oczekiwałam delikatnego krycia z końcowym efektem wyrównania kolorytu skóry…Bingo! Podkład spełnia te kryteria w 100 %

Zależało mi na łatwej,szybkiej aplikacji bez pozostawiania smug. I tu także się nie zawiodłam. Aplikacja tego kosmetyku to czysta przyjemność. Podkład nie pozostawia smug, łatwo się rozprowadza i nawet jeśli jest o ton za jasny po ok. 10 min. dopasowuje się idealnie do kolorytu Twojej skóry. Za to kolejny ogromny plusik. Dodam, że aplikuję go za pomocą pędzli – wtedy efekt jest najlepszy.

Chciałam, by podkład utrzymywał się na twarzy cały dzień, nie ścierał i nie rolował…te kryteria spełnia także bez zarzutów. Coż mogę więc więcej chcieć ? Szczerze – taka jakość za 85 – 100 zł to naprawdę hit. Wiele produktów na rynku ma wygórowane ceny, którym niestety nie dorównuje jakość. Ten kosmetyk po pierwsze jest mega wydajny a po drugie wygrywa pod względem jakośći. Polecam zakup- jak raz użyjesz to nie przestaniesz 🙂

Poniżej zdjęcie z dwoma kolorami jakie posiadam – ciemniejszy – Linen 35 (tonacja neutralna)  i jaśniejszy Pearl 5 (tonacja ciepła). Więc co dziewczyny? – kupować i testować – jakość gwarantowana! Przyjemnego make- upowania 😉

DSC_0309 (1).JPG

Dodaj komentarz